محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
مرتضی علیمرتضی علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
میترا طلامیترا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

میوه های باغ زندگیم

آش نذری و آموزش نشانه ش

1401/10/10 14:32
نویسنده : مامان عصمت
189 بازدید
اشتراک گذاری

این قابلمه بزرگ مسی رو عزیز جون وقتی محمد حسین واسه اولین بار رفت مشهد واسش کادو دادن و گفتن انشالله همیشه براش توش آش و غلور نذری بپزین و یادگاری از ما داشته باشین امروزم من تصمیم گرفتم واسه اولین بار ازش استفاده کنم اخه میخواستم واسه اموزش نشانه ش برای کلاس مرتضی علی آش رشته درست کنم خودم داوطلب شدم و یه کم بیشتر از کلاسش درست کردم و واسه همسایه هامون و معلمای مدرسه هم بردم البته آش دندونی خود محمد حسینم هنوز درست نکرده بودیم انشالله که قبول باشه و دست عزیز و بابا حاجی هم به خاطر هدیه خوبشون درد نکنه 

پسندها (4)

نظرات (4)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
10 دی 01 14:41
مبارک باشه نشانه ی جدید را یاد گرفته 🍲
نوش جـــــوووووون🐼🤍
به پست جدیدم سر بزن 
 
مامان عصمت
پاسخ
ممنون 
آویناآوینا
10 دی 01 21:22
خوشبحالتون دلم خواست
مامان فرشتهمامان فرشته
11 دی 01 19:06
قبول باشه عزیزم
مامان عصمت
پاسخ
ممنونم گلم 
مامان پریسامامان پریسا
15 دی 01 11:01
سلام خانم خوبی عجب اشی😍 خدا میدونه بچه ها چه کیفی کردن😉