محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مرتضی علیمرتضی علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
میترا طلامیترا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

میوه های باغ زندگیم

کاردستی میترا جونم با کمک داداشی

1401/9/11 3:29
نویسنده : مامان عصمت
381 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز به میترا جونم گفتم میخوام یه وسیله درست کنی که تو آشپزخونه ازش استفاده کنم تو هم با خلاقیت خودت این جا قاشقی رو واسم درست کردی از قوطی سرلاک محمد حسین حتی تزیین دورشم خودت انتخاب کردی فوم و نوار روبان گفتم با وسیله هایی که داری درست کن امروزم گفتی مامان یه چیز دیگه بگو درست کنم گفتم جا قرقره ای برای خیاطیم اونم با ابزارایی که در دسترس داشتی خودت درست کردی با داداش مرتضی خیلی ذوق دارین کاردستی درست کنین منم سعی میکنم دخالت نکنم تا خلاقیتتون گل کنه و شما خودتون مسائل رو حل کنین فقط میگم چه انتظاری از وسیله ای که درست میکنین دارم مثلا تو جاقاشقی گفتم جای قاشق و چنگال میخوام جدا باشه ..

محمد حسینم خیلی از پیچ و مهره های اموزشی خوشش میاد و با داداش مرتضی بازی میکنه 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرشتهمامان فرشته
11 آذر 01 9:00
احسنت به میترا خانم خلاق و داداش گلش