محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مرتضی علیمرتضی علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
میترا طلامیترا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

میوه های باغ زندگیم

وقتی محمد حسین ناراضی و بهونه گیر میاد

1401/6/29 19:32
نویسنده : مامان عصمت
175 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی ناراحتی و چیزی میخوای اینطوری میکنی صورتت رو من رو تخت استراحت میکردم که اینطوری اومدیدلبه تخت که منو بذار بالا منم زود گوشیم رو برداشتم ازت عکس گرفتم تا دیدی دارم عکست رو میگیرم بلافاصله تغییر دادی قیافه رو و خودت رو خندان کردی بعدشم پشتی رو انداختی روش رفتی اومدی بالای تخت کنارم و شیر خوردی وقتی شیرت رو میخوری با محبت نگام میکنی در کنار تو آرامش میگیرم گل پسرم خدا حفظت کنه عزیز دلبندم وقتی هم چند قدم ازم دوری دستام رو که باز میکنم خودتم دستاتو باز میکنی و بدو بدو میای بغلم میگم منو ببوس لپم رو میذاری تو دهنت میگی اوب خیلی ذوق میکنم وقتی بوسم میکنی نفسم 

اینم خوشحالیت واسه اینکه عکست خوشکل بیفته ملوس من 💞🥰🥰

پسندها (2)

نظرات (1)

سایهسایه
1 مهر 01 20:31
ای شیطون بلای ناز😂