محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
مرتضی علیمرتضی علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
میترا طلامیترا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

میوه های باغ زندگیم

رانندگی محمد حسین یازده ماهگی

1401/5/31 21:28
نویسنده : مامان عصمت
103 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفتیم بیرون بعدشم رفتیم دندون  پزشکی واسه دندونای میترا و مرتضی میترا دندونش رو کشیدن و مرتضی هم عصب کشی و پرش کرد خانم دکتر حسینی بعدشم بهتون جایزه داد امروزم رفتیم واکسن ۶ سالگی مرتضی جان رو زدیم بعدم رفتیم دکتر واسه چکاپ متاسفانه دکتر گفت خیلی مرتضی وزنش کمه وباید آزمایش بده ولی من  گفتم تازگی بردمت دکتر مشکلی نداشتی فقط کمبود آهن نشون داد اونم به خاطر اینکه قطره اهن نمیخوردی الان دیگه برای محمد حسین یکسره قطره آهن میدم برای مرتضی جونم هم هر روز میدم انشالله که زودتر بهتر بشه وزنت عزیزم البته خدا رو شکر قدت خوب بود امروزم مرکز بهداشت گفت یکسره بهت برسم امروز کلی آشپزی کردم شله زرد پر بادوم دوست دارین  واستون  درست کردم کیک پختم شیرموز درست کردم کتلت پختم اخه خانم دکتر گفت ببین چی دوست داره یکسره متنوع درست کن بذار جلوش بخوره دو هفته دیگه بیای کنترل وزن البته مرتضی جونم میوه زیاد میخوره ولی اشتها به غذاش کمه انشالله که مشکلی نباشه آخه بابا محسنم میگه من کوچیکیم خیلی لاغر بودم الانم مرتضی جونم خوابیده آخه دستش خیلی درد میکرد واسه واکسن 

پسندها (1)

نظرات (0)