محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
مرتضی علیمرتضی علی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
میترا طلامیترا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

میوه های باغ زندگیم

کمک کردن میترا و مرتضی علی به مامان

1400/6/25 7:02
نویسنده : مامان عصمت
939 بازدید
اشتراک گذاری

مرتضی عزیزم و میترا جونم خیلی دوست دارن تو کارای خونه کمکم کنن خصوصا الان که ماههای اخر بارداری هستم و بلند شدم و نشستن هم برام سخت شده میترا تو شستن ظرفها کمکم میکنه و اتاقشون رو با هم مرتب میکنن و مرتضی علی برام دیروز گوجه ها رو خرد میکرد با خرد کن دستی خیلی دوست داره بهش کار بسپرم عشقای مامان مرتضی علی خیلی عاشق بوسیدن هست و بوسیده شدن روزی شاید صد بار بیاد و بگه مامان جونم دوست دارم و بوسم کنه و همین طور دوست داره هی ببوسمش و بغلش کنم با اینکه 5 سالش شده ولی هنوز دوست داره من غذا بهش بدم ولی خودم سعی میکنم بذارم خودش بخوره که وابستگیش کمتر شه  الانم جفتشون منتظر به دنیا اومدن داداش کوچولوشون هستن 

پسندها (1)

نظرات (0)