محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
مرتضی علیمرتضی علی، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
میترا طلامیترا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

میوه های باغ زندگیم

هدیه تولد مرتضی جون

1402/6/6 11:16
نویسنده : مامان عصمت
280 بازدید
اشتراک گذاری

یادم میاد وقتی بچه بودیم چقدر از داشتن اسباب بازی خوشحال می‌شدیم و چقدر عروسک های کودکیمون رو دوست داشتیم دلم میخواد کاش حداقل یکیشو نگه می‌داشتم و یاد و خاطرات کودکی برام زنده میشد  ولی حتی عکسشم نیست چون اون زمان که مثل الان دوربین یکسره در دسترس نبود یه دوربین یاشیکا کوچولو داشتیم و ۲۴ عکس می‌گرفتیم شایدم تو عکسا چشامون بسته بود یا هم کج و کوله وایمیستادیم وبعد که عکس ظاهر میشد تازه می‌دیدیم چشمون خرابه یا خوب نیفتادیم  خلاصه روزی که میرفتیم عکاسی واسه عکس گرفتن واسمون کلی جذاب بود . و باخودمون می‌گفتیم کاش میتونستیم قبل اینکه چاپ بشه عکس ببینیم چجوری هست آرزوی کودکی من الان برآورده شده همیشه دوربین عکاسی و فیلمبرداری همراهمون هست ولی کاش اون ذوق و شوق کودکی هم بود  ولی الان دلم میخواد خاطرات و عکسای شما رو اینجا ثبت کنم تا براتون یادگاری بمونه عکس تیر کمونی که با ذوق مرتضی جونم خرید شب تولدش و عکس هلیکوپتر ی که مامان جون واست از مکه آوردن و خیلی خوشحال شدی چون معمولا اسباب بازی هاتون رو زود خراب میکنین  مطمئنم  نمیتونین نگه دارین و با دیدنش کلی خاطره یادتون بیاد ولی همین عکس یادآور روزهای خوب کودکی شما خواهد بود عزیزانم خیلی دوستون دارم .

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان فرشتهمامان فرشته
7 شهریور 02 0:28
احسنت به شما😍
مامان آنیلمامان آنیل
7 شهریور 02 17:40
تولدت مبارک گل پسر خوش تیپ😘
مامان عصمت
پاسخ
خیلی ممنون 🤗